Genieten - Reisverslag uit Breukeleveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Breukeleveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Genieten

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

23 Juli 2014 | Nederland, Breukeleveen

Daar zijn we weer, dit keer vanuit de Loosdrechtse plassen!

Gister was de dag van de ommekeer; de regen was al snel vergeten, de zon kwam tevoorschijn! Een prachtige trektocht dag. Rond half 11 vertrokken we vanuit de Pondskoekersluis, waarna we een heel stuk, ruime wind, konden zeilen. De natte spullen waren binnen een half uur droog. Een mooie dag zeilen, jagen en slepen. Voor de meeste was het wel leuk om het Amsterdam-Rijnkanaal over te steken. Het duurde 10 minuten om een stil moment uit te zoeken. Met zwemvesten en al, konden we veilig oversteken.

Gisteravond hebben we overheerlijke spinazie met gekookte aardappelen en vissticks gegeten! Het was al laat, dus nadat het kampterrein schoon was, hebben we lekker een fikkie gestookt en heel wat uurtjes rust gepakt.

Vanmorgen zijn we tot de conclusie gekomen dat wij als csi agenten deze week door moeten komen. Meer over het doorlopende spel later... Momenteel varen we tijdens het typen met een heerlijk zonnetje en perfect zeilweer op de plas. Wat zwemmen, leuke posten, stukje CSI onderzoeken en weer door! Live the good life.

Wisten jullie trouwens dat...
- Rick Rijn effe de mp3 van 'in het water gevallen Kees' gemaakt heeft;
- We uiteraard gezamenlijk hebben stil gestaan bij de nationale dag van rouw;
- We dit jaar grotere tenten hebben;
- Het kampbord 's avonds er anders uit ziet dan overdag;
- Parrel zijn dag doormaakt met een waterpistool;
- We echt al een berg post binnen hebben!

Natuurlijk.. Binnenkort, weer een verhaal van 'het kamp vanuit de andere kant', of het dit keer de buurman, de eilandbeheerder of iemand anders is, blijft een verrassing. Voor ons trouwens ook.

Wij gaan lekker koken!

Groetjes van het leidingsteam

• 23 Juli 2014 - 18:30

Lilian:

Fijn dat jullie goed en droog aangekomen zijn. Zo te lezen hebben jullie het prima naar je zin. Veel plezier. Groetjes

• 23 Juli 2014 - 19:05

Léon & Hanneke:

Goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben en fijn om te weten dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Nu volop genieten van het mooie weer! Veel plezier met zijn allen.
    Léon en Hanneke

• 23 Juli 2014 - 19:15

Wilma Van Der Plas:

Nou lekker dat jullie op de plaats van bestemming zijn. Het weer werkt ook super mee, dus dat is extra genieten. Heel veel plezier nog en de hartelijke groeten uit Katwijk.
    En natuurlijk een dikke knuffel voor Niels.
    Wilma en Bert vd Plas

• 23 Juli 2014 - 21:21

Monique En Dick:

Beste allemaal, het klinkt weer als een feest. Voorlopig mooi weer dus lekker genieten.

• 23 Juli 2014 - 21:34

Karin Ouwehand:

Zo te lezen hebben jullie het daar prima voor elkaar.
    Groetjes voor iedereen maar in het bijzonder voor Jennifer en Celeste.

• 24 Juli 2014 - 00:06

Esther:

Wat een feest als je in Loosdrecht bent geweest! Veel plezier verder

• 24 Juli 2014 - 13:57

Peter En Yolande:

Wat klinkt dat heerlijk bij jullie daar! Wij zouden er wel bij willen zijn.... zon, wind, water (en nu niet uit de hemel): wat wil je nog meer. Maak veel avonturen en mooie herinneringen met elkaar. Tot zondag.

• 24 Juli 2014 - 18:51

Esther:

Die Rick is toch ook een topper!!

• 25 Juli 2014 - 10:54

Jaapenjana:

Hey kate, leuk weer om te lezen,hoe leuk het daar is. Deze reis nog niet in het water gevallen hoop ik en niks gebroken? Nou meis, geniet er nog ff van. Dikke knuff. Van ons.

• 26 Juli 2014 - 19:36

Dirk En Jose:

Hoe is het met de CSI agenten?? Erg benieuwd naar de verhalen! Is er al iemand opgepakt want Parrel staat toch niet voor niets de gehele dag scherp met zijn watergun!! Groetjes aan alle kanjers! Tot morgen!

• 27 Juli 2014 - 10:29

Ria Koroelshoek:

hallo daar zo te zten hebben jullie soeuper naar jullie zin en mooi weer lieve groetjes ons