Daar zijn we weeeeeerrrrr - Reisverslag uit Breukeleveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Daar zijn we weeeeeerrrrr - Reisverslag uit Breukeleveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weeeeeerrrrr

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

28 Juli 2014 | Nederland, Breukeleveen

Hallo thuisvolk,

Lekker weertje niet??? Na enige tijd weer een verslag. Een eerder verslag van 'het kamp vanuit de andere kan' is zaterdag op mysterieuze wijze verloren gegaan, helaas. Maar niet getreurd, bij het lezen van dit bericht kunt u concluderen dat het vandaag goed is gegaan.

Vanacht veel regen gehad, maar gelukkig had het nachtteam Alex en Sam niet eens heel druk met het redden van de tenten: alles stond droog! We zitten nu (tijdens het typen) even een spelletje weerwolven te doen in de squads, vanmiddag hopen we natuurlijk het water op te gaan, de voorspellingen zijn in ieder geval prima. Vanmiddag staat Beursbewijzen op het programma!!:):) maar nu eerst even op het kampterrein, ook gezellig hoor!

Eerst een terugblik van de afgelopen dagen. De kerk, ieder jaar weer een hoogtepunt, een mooi moment in uniform met z'n allen. Een prima dienst van een uurtje overigens.

Ouderdag was weer succesvol, een drukte van jewelste op het kampterrein, zo'n beetje heel katwijk is hiervan al op de hoogte door Facebook;-) dit jaar vonden Jan Hoek en Kees Harteveld het leuk tezamen 'live and cooking' te organiseren. Erg bedankt, we hebben top maaltijd gehad!! Na de ouderdag stond de Bestevaercup op er programma! Iedereen heb super geknald met elkaar; de traantjes die er waren, waren zo weer weg!

Vrijdag was natuurlijk onze enige echte Neppie gearriveerd. Wat een feest! Iedereen is weer gedoopt! Savonds stond het casino op het programma. Als echte CSI team, was het tijd voor ontspanning. De 40
Stropdassen werden om gedaan, om te starten met de casinoavond.

Donderdag werden we samen met Horacio verrast door de vermissing van al onze boten. Natuurlijk zijn wij als CSI ook de domste en regelen we wel effe wat anders: Valkjes! Na een uurtje oefenen konden we daarna met de Valkjes op zoek naar onze eigen boten. Echt super gaaf.. De boten zijn een stuk lichter, gaan sneller en scherper. Een mooie wind was er voor ons geregeld, dus dat was effe mooooi.

Terug naar vandaag... Voor een ieder die denkt "me arme zoon/ dochter in dat noodweer": kom eens kijken en ervaar de glimlachen op de gezichten! Geeft toch een sfeertje met z'n allen in een donkere Squad een spelletje te doen!

Tot het volgende verslag maar weer, adios en de groeten aan elkaar en ons.

Groetjes de leiding

• 28 Juli 2014 - 14:52

Leon & Hanneke:

Goed om te horen dat jullie niet weggespoeld zijn! Geniet van de laatste kampdagen met hopelijk nog veel lekker zeilweer!!

• 28 Juli 2014 - 15:13

Wilma Vd Plas:

O gelukkig zijn jullie niet weggespoeld! Niet normaal die regen! Maar na regen komt zonneschijn, dus het komt allemaal goed. Wat was het gisteren gezellig he! En heerlijk gegeten. Nou iedereen de hartelijke groetjes uit Katwijk en nog veel plezier! Geniet nog lekker van de laatste dagen en tot woensdag. En natuurlijk een grote knuffel voor mijn kanjer Niels!

• 28 Juli 2014 - 15:55

Remco En Jannie:

Hahaha als je t woordje 'niet' vergeet achter de domste...;)
    Klinkt allemaal superleuk, zelfs de regen (ws het enige moment dat iedereen droog is met al dat zwemmen, dopen etc) hebben erg genoten gisteren, vooral de powerpoint presentatie werd nog uitvoerig geëvalueerd!. Complimenten voor jullie hoe alles wordt opgezet en bezig gehouden! Veel plezier nog deze laatste dagen en een dikke knuffel voor spoorzoekende Stan!

• 28 Juli 2014 - 21:14

Lilian:

Was weer erg gezellig zondag. Alles weer top verzorgt. Ook leuk om weer een verslag te lezen. Heb gister wel me meisje gezien, maar wat jullie allemaal gedaan was kwam er niet echt uit. Dus fijn dat jullie ons op te hoogte houden

• 28 Juli 2014 - 21:19

Lilian:

(Bericht ging niet helemaal goed)
    Wensen jullie nog heel veel plezier maar dat gaat zeker lukken met zo,n enthousiast team.
    Tot woensdag

• 29 Juli 2014 - 14:35

Dirk En José:

Vandaag hebben jullie waarschijnlijk de polderspelen. Af en toe een beetje modderhappen mag de pret zeker niet drukken. Ouderdag was weer toppie, erg genoten!! Nog heel veel plezier, vanavond misschien nog een bonte avond. Groetjes en een dikke kus voor Henk en Noortje

• 29 Juli 2014 - 19:04

Kevin :

klinkt heel leuk! jammer van het weer maar gelukkig zijn er nog wat mooie laatste daagjes voor de boeg.

Het zeilen met de valken klinkt echt super. En een casino avond leuk :)

veel plezier nog met zijn allen :)

gr.
    kevin