Het is begonnen!!! - Reisverslag uit Drimmelen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Het is begonnen!!! - Reisverslag uit Drimmelen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Het is begonnen!!!

Door: Beatevaer

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

16 Juli 2015 | Nederland, Drimmelen

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer met het eerste echte kamp verslag. Maandag morgen is de bus met alle leden aangekomen bij het binnenvaart centrum in Dordrecht. Daar zijn de boten ingepakt en is de tocht naar het kampterrein begonnen. Met de wind in de buurt zeilen en helaas de regen in de boot zijn we om 6 uur aangekomen op het kampterrein. De tenten zijn opgezet en na een kort spel is iedereen lekker gaan slapen.

Dinsdag waren Niels en Hanna jarig!! Gefeliciteerd!!
Ook is Johny de Mol langs gekomen en zijn de bakken begonnen met het opzetten van hun tv bedrijf. Met een heerlijk windje in de zeilen zijn alle boten het water op gegaan om cwo te zeilen.
's Avonds hebben we bezoek gehad van de crew van bestrvaer tv om de leden een lesje make-up, filmen en presenteren te geven. De zeerobben hebben het meest geleerd en zijn dus ook de terechte winnaars van dit spel!

Woensdag waande dag van de wedstrijden. De run op geld in het handels/beursbewijzen spel is gewonnen door de zeerobben. De zeilwedstrijd met de buren, we hebben heeeeeeeeelllee leuke buren, is ook gewonnen door de zeerob. Op de 2de plaats een boot van de buren en de bruinvis is 3de geworden! Goed gedaan mannen.
Na een heerlijke sla maaltijd was het dan eindelijk tijd voor onze grote vriend de zo'n om tevoorschijn te komen. Na een korte vreugde dans met de hele wacht zijn Popeye en Dora uit de tv gekropen voor het tekenserie spel. De bruinvissen hebben Dora en Popeye het beste geïmiteerd en hebben het spel gewonnen!

Tot zover deze update vanaf de zonnige biesbosch.

• 16 Juli 2015 - 13:07

Lilian:

Hallo allemaal,

Fijn Om te lezen dat jullie het naar de zin hebben en dat alles goed is gegaan. Ziet er mooi uit het kampterrein.
    Tot zondag

Groetjes en speciaal aan Lilian-Kate

• 16 Juli 2015 - 14:21

Esther:

Wat fijn om iets van jullie te horen! Ging mij al een klein beetje zorgen maken, als moeder van 1 van de jongste leden....(loslaten, is ook niet mijn sterkste kant

• 16 Juli 2015 - 15:19

Linda:

Hey! Wat fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben!
    Wij willen Robin Imthorn een kaart sturen maar hebben geen adres! Wat is het adres?!?

Groetjes aan Robin!

• 16 Juli 2015 - 18:45

Fam.Wolthaus:

Leuk reisverslag! dan zijn we allemaal weer even op de hoogte van jullie avonturen!
    Zeesterren: jullie laten je niet kisten door de Zeerobben hè!
    Zet hem op met de spellen

• 16 Juli 2015 - 18:58

Bert En Wilma:

Eindelijk horen we wat van jullie

• 16 Juli 2015 - 19:32

Marleen:

Fijn om wat te horen jaja loslaten is moeilijk @Esther ik weet er alles van ;)...veel plezier nog en tot zondag

• 16 Juli 2015 - 21:00

Dirk En José:

Super leuk om dit verslag van jullie te lezen!!! Kunnen niet wachten op de verhalen op de ouderdag zondag!! Komende dagen goed insmeren want de koperen ploert, doet goed zijn werk!!!! Groetjes aan allen

• 18 Juli 2015 - 22:41

Esther: