De laatste dagen van het kamp - Reisverslag uit Drimmelen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu De laatste dagen van het kamp - Reisverslag uit Drimmelen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

De laatste dagen van het kamp

Door: Bestevaer

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

22 Juli 2015 | Nederland, Drimmelen

Daar zijn we weer! Na dagen van zon, wind en af en toe een bui weer een berichtje van het kamp terrein.

Zondag na het kerk bezoek is de ouderdag begonnen. 9 volle boten met ouders, broertjes, zusjes, opa's en oma's zijn aangekomen op het kampterrein. Na een zonnige middag met een heerlijke nasi maaltijd zijn er 's avonds een aantal spellen gespeeld op het weiland van de boer.

Maandag zijn Chris Zegers en Geraldine Kempers langs gekomen om de leden mee te nemen met het programma 3 op reis. De kookkisten gingen mee in de boten op weg naar de andere kant van de Biesbosch. Na een mooie dagtocht, een diner op strand en een muzikaal kampvuur zijn we lekker naar bed gegaan.

Dinsdag zijn we rustig aan opgestaan en met Bear Grills op pad gegaan. Hij had een proef-zwem-estafette op het programma staan. En jaja, daarna was het tijd voor de strijd der strijden, de Bestevaercup!! Alle bakken hebben hard gestreden maar er kan er maar 1 winnen! De zeerobben zijn dit jaar de gelukkige winnaars en zullen vereeuwigd worden op de beker.

Vanmorgen hebben we gelijk de luchtbedden leeg laten lopen en de slaapzakken opgerold. Inmiddels zijn bijna alle tenten die niet meer nodig zijn ingepakt en beginnen we aan het eindspel, wie oh wie zal het doorlopendspel winnen en heeft dus de beste tv zender op gezet..?

Vanavond gaan alle leden op de kaderleden na weer lekker terug naar huis, op naar een douche! Voor de ouders die vanavond de leden (en spullen) op komen halen: jullie worden om half acht verwacht op de kruising tussen de koekoeksweg en amerweg, tot dan!

• 09 Juli 2016 - 07:23

Carry Hoek:

9-7-2016
    Goede reis, Danes en hereni leading! Succes met opbouwen. Veel plezier op Vinkwveen.