Dag nummero uno - Reisverslag uit Kromme Mijdrecht, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Dag nummero uno - Reisverslag uit Kromme Mijdrecht, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Dag nummero uno

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

21 Juli 2014 | Nederland, Kromme Mijdrecht

Dames, heren en overig,

Vandaag vertrokken uit Katwijk. De prachtige dag die eindige in 'De Hoef' (ja dat plaatsje bestaat).

Natuurlijk maken we tijd vrij voor een korte update en wat foto's. Dit jaar een echte trektocht. Hoe we vorig jaar nog veel hebben gesleept, hebben we vandaag een heel eind gezeild. Met volgepakte boten vertrokken uit het zo mooie katwijk. Om half vier kwam er een mini buitje, het mini buitje werd een klein buitje, het kleine buitje een middelmatige bui, de middelmatige bui een bovenmatig bui enz enz.

Gelukkig, de sfeer was perfect, werkelijk waar. We hebben vrijwel niemand horen klagen en de (persoonlijke) spullen kwamen vanavond kurkdroog uit de boot. Na een heerlijke maaltijd macaronie, voor sommige macaroniesoep, konden de spullen in de tent klaargelegd worden. Alles slaapt al enige tijd.

Oogjes dicht, snaveltjes toe....

Tot het volgende verhaal!

• 21 Juli 2014 - 23:56

Carry:

Dat klinkt allemaal reuzegezellig!!
    Veel plezier!!

• 22 Juli 2014 - 01:00

Jannie Floor:

Al met al een goede eerste dag dan, leuk! Heel erg veel plezier nog allemaal!

• 22 Juli 2014 - 09:00

Wilma Van Der Plas:

Klinkt goed! Allemaal lekker geslapen? Nou de weersvooruitzichten zien er goed uit. Dus lekker genieten allemaal. Heel veel plezier!!!

• 22 Juli 2014 - 16:08

Coriena (moeder Van Celeste):

Dat was gewoon een buitje voor het stof. Jullie krijgen super weer. Kan niet anders dan dat het een super vakantie wordt. Heeeeeeeeeel veel plezier en gezelligheid. Dit wordt een kamp om nooit te vergeten.

• 22 Juli 2014 - 18:29

Karin:

Vandaag is het weer super!
    Veel plezier allemaal!

• 22 Juli 2014 - 22:33

Iris Wiersema:

leuk om te lezen!!

doe de leden die ik ken ( en bij voorkeur Gabrielle) de groeten va nmij!!

denk vaaka aan jullie en wens jullie veel pelzier dit kamp!

ik lees elke keer mee!

groetjes Iris!!