Einde zomerkamp 2014 - Reisverslag uit Baambrugse Zuwe, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Einde zomerkamp 2014 - Reisverslag uit Baambrugse Zuwe, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Einde zomerkamp 2014

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

01 Augustus 2014 | Nederland, Baambrugse Zuwe

Hallo luitjes!!

Vandaag, op deze wederom mooie dag, het laatste verslag van zomerkamp 2014. Vanmorgen in alle vroegte zijn de laatste tenten afgebroken en zijn we vertrokken richting Katwijk.

Maar eerst even verder met waar we woensdag zijn gebleven. Alle bakken zijn woensdag middag achter de baas van de bende aangegaan. Na een lange achtervolging door de kleine slootjes en de grote plas van Loosdrecht bleek de baas de 'green mile' opgelucht te zijn. De baas is gevangen door de Zeerobben, zij hebben Horatio het best geholpen bij zijn zoektocht en zijn dus ook de winnaar van dit kamp!!! GEFELICITEERD!

Na een soepje, stokbroodje en een broodje knakworst was het voor alle niet kaderleden helaas tijd om te vertrekken. Om 7 uur waren alle ouders op locatie om ze op te halen. Eindelijk weet lekker douchen, tv kijken, computeren en in je eigen bed slapen.

Donderdag en vrijdag hebben we met het kader de laatste spullen opgeruimd en ingepakt. Maar er is ook een hele hoop gechillt, gezont, gewaterskiet, gezeild, gesurft en gekampvuurt. Kortom, een paar heerlijke dagen voor het kader en leiding.

Wisten jullie trouwens dat:
- We (nu echt) Scouting Nederland op bezoek gehad hebben.
- Er ook mensen zijn die niet zo treurig zijn dat het kamp is afgelopen (kuch, buurvrouw, jachthaven beheerders en vuilnismannen)
- Er al heel veel spullen van kamp door de ouders mee genomen zijn woensdag avond. Dank hiervoor!!
- De waarbenjij.nu zo'n 1500 bezocht is de afgelopen 2 weken!!
- De hudo kuil helaas weer gedempt is.
- Het kamp heel erg geslaagd is!

Voor iedereen die het leuk vind, vanavond komen we tussen 6 en 8 uur aan op het troephuis. Houd de facebook en waarbenjij in de gaten voor updates over de aankomsttijd.
Morgen om 2 uur ruimen we de laatste dingen op. De laatste kans dus om elkaar nog even te zien voordat de vakantie begint. Niet verplicht maar wel erg gezellig! We zijn ongeveer een uur bezig en daarna is een natuurlijk tijd om lekker te zwemmen en te chillen!

Iedereen heel erg bedankt voor het hééééél gezellige kamp. Fijne vakantie, misschien tot vanavond of morgen. Nog een jaartje wachten tot we weer op kamp kunnen. ZIN IN!!!

• 01 Augustus 2014 - 11:01

Nelleke Sneijders Moeder Van Femke En Eline :

Geniet nog even van de heerliijke zon op het water! Enne smeer je maar goed in!
    Bedankt weer voor alles kanjers!

• 01 Augustus 2014 - 12:21

Dirk En José:

Nog even heerlijk genieten op het water!!! Zie jullie aan het eind van de middag. Heel erg bedankt aan alle leiding en hulpleiding! Groetjes