De laatste uurtjes - Reisverslag uit Nieuwerhoek, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes - Reisverslag uit Nieuwerhoek, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

30 Juli 2014 | Nederland, Nieuwerhoek

Wanneer de bonte avond is geweest, weet je dat het einde nabij is.

We gaan alweer de laatste dag in, de tijd is gevlogen! Maar een warme douche en een lekkere nacht op een bed is ook wel lekker natuurlijk.

Gister stond de scoutingloterij-activiteit op het programma: het poldersporten! Wat hebben we gelachen!! Via via hebben we een goedkope (lees: onverwachts gratis) bus kunnen regelen, waarmee we opgehaald konden worden, om vervolgens richting het plaatsje Kamerik te gaan. Daar aangekomen stonden 2 boeren ons op te wachten om te poldersporten. Vies is daarbij wel het codewoord. In twee groepjes werden we opgesplitst om vervolgens helemaal los te gaan. En vies waren we! 'S avonds was de bonte avond. En deze was weer als vanouds. Het werd uiteraard weer te laat door de vele acts en stukjes. Onder leiding van Pietertje, de Duitse badkast en niemand minder dan koningin maxima. Werden de acts opgevoerd.

Vanmorgen zijn de tenten naar beneden gehaald, zijn we wat gaan zwemmen en gaat zo direct het eindspel beginnennnn!!!

Tot vanavond!

• 30 Juli 2014 - 17:13

Wilma Vd Plas:

Nou ben benieuwd hoe iedereen eruit zag na het poldersporten!!! En zo'n bonte avond is altijd gezellig!!! Wil jullie alvast heel erg bedanken voor deze geweldige dagen en de goede zorgen voor onze kinderen. Maar na 10 dagen vind ik het de hoogste tijd om mijn zoon weer op te halen hoor. Dus met gierende banden komen we eraan!!! Tot zo!

• 30 Juli 2014 - 17:37

Thea De Boer:

Geachte Bestevaerwacht,

Attention!
    Scouting Nederland is zeer verheugd met het goede verloop van het kamp! Alle criteria zijn behaald!!

Jullie zijn een voorbeeld voor vele scoutinggroepen

Namens scouting Nederland
    Thea de Boer

• 31 Juli 2014 - 16:52

Opa KJalee:

Prachtig Lotte en Femke leuk dat jullie het zo naar je zin hebbe en best nog byzonder mooi weer en
    ook goed dat het kamp zonder problemen is verlopen.
    Geniet nog maar van de ;laatste uurtjes

groet Op Kalee