Noodbui overleefd + Neptunus - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Noodbui overleefd + Neptunus - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Noodbui overleefd + Neptunus

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

27 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Hallo!!

Hierbij een wat korter verslag om jullie allen gerust te stellen dat we de noodbui van vanmiddag hebben overleefd;-) Via velen kanalen zijn we opende hoogte gesteld en hebben daar voorzorgsmaatregelen voor genomen. En dat bleek nodig te zijn! Terwijl de kinderen heerlijk in de squad aan het weerwolven (spel)!waren, zagen wij toe op de waterafvoer constructies....

Na anderhalf uur was het droog en konden we heerlijk de plas op voor een zeilspel. Vanavond zijn alle maffia trucs uit de kast gehaald om zo rijk mogelijk te worden. Vermoeid van het rennen keert iedereen richting de tenten.

Gister is trouwens ook onze grote vriend Neptunus langs geweest en zijn alle nieuwe leden gedoopt. Prachtweer voor het dopen, dis dat was weer een succes. Dat is morgen natuurlijk allemaal te vragen aan de kinderen.

We kijken allemaal uit naar ouderdag morgen! Nieuwe info: volg parkeerterrein eiland 1.

Tot morgen!!

Tot morgen

• 28 Juli 2013 - 09:54

Esther:

Hallo allemaal,
    We hebben idd even aan jullie gedacht tijdens de hoosbui, met de volle overtuiging dat jullie dat wel zouden fixen! En idd, geen ongelukken, en kunnen we jullie straks veilig in de armen sluiten! We hebben er zin in!!
    Tot straks,
    Esther

• 28 Juli 2013 - 21:49

Lilian:

Hallo daar in vinkeveen,

We hebben weer genoten vanmiddag. Was erg gezellig. Lekker gezeild en het eten en drinken prima verzorgd.
    Veel plezier de laatste dagen op kamp.
    Groetjes Wim en Lilian