Bonte avond 2013 - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Bonte avond 2013 - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Bonte avond 2013

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

31 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Wat gaat de tijd toch snel!!! Vanavond was alwee de bonte avond, en dat hebben de buren geweten.
Vanaf half 10 tot 12 uur was het dan ook feest in de squad. Act na act, chaos na nog meer chaos en van hoempa hoempa tot birdy. Een groot feest, ook voor de leiding. Hoe kunnen we er kamp beter afsluiten...
Iedere bak had zijn eigen act, en tussendoor waren er heel erg veel mensen die zich voor een goocheltruc, liedje of playback hadden ingeschreven. De jury bestaande uit postbode Simon (zaai, tv programma), Patricia paay en Pietertje waren erg te spreken over de avond! Het zomerkamplied volgt nog.

Vandaag begon de dag overigens (voor de oudste leden) ergens midden op de plas. Met de boten waren we gisteravond vertrokken en hebben we in de open lucht geslapen. Erg gaaf. De jongste leden hadden lekker een kampvuuravondje en konden dwars in de tenten liggen.

Vandaag stond er net als maandag een muiters windje. Wat we vorige week aan wind niet kregen, hebben we deze dagen dubbel gehad. Gister stond overigens helemaal in het teken van de gemende bakken. Iets waar we allemaal altijd naar uit kijken.

Wij gaan lekker liggen en ons klaarmaken voor de laatste zomerkampdag alweer. De tijd is echt gevlogen!

Adios!

• 31 Juli 2013 - 13:21

Lilian:

Zo te lezen weer een gezellige avond. Waar halen jullie (leiding) toch iedere keer weer de energie vandaan om het spul te vermaken. Succes met inpakken vandaag en maakt er nog een leuke dag van. Tot vanavond