Laatste uurtjes - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

31 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Terwijl wij keihard bezig zijn met het eindspel om er achter te komen wie de winnaar van het doorlopend spel gaat worden, zijn we ook bezig met het afbreken...

Vanavond om 7 uur gaan de jongste leden naar huis, we verzamelen bij jachthaven Bon.

Rond 8 uur komen de eerste spullen op t troephuis aan. Mochten er mensen zijn die bereid zijn het een en ander uit te laden en op te bergen (klein uurtje werk) zou dan heeeel handig zijn.

Met de oudste leden blijven we nog een dag en vertrekken we vrijdagochtend vroeg in de ochtend terug naar Katwijk.

De meest actuele aankomsttijd zal ook op de waarbenjij.nu komen. Dus houd dat in de gaten!

Groetjes de leiding

• 31 Juli 2013 - 23:17

Gijsbert:

Beste leiding, kader en leden,

Namens Noa en Ilse willen wij jullie weer hartelijk danken voor wederom een onvergetelijk kamp! Wat een inzet! Het weer heeft fantastisch meegeholpen natuurlijk. Veel zon, beetje onweer en uiteindelijk ook nog wat wind. De meiden hebben het beide hartstikke naar hun zin gehad! Volgende keer weer! Groeten, Gijsbert en Margreet.

• 01 Augustus 2013 - 10:41

Joke Van Egmond:

Succes met afbreken bij deze temperatuur ,en morgen met het varen. Gezellige twee dagen nog en tot morgen.

Gr joke

• 01 Augustus 2013 - 21:54

Lilian:

Hallo daar in vinkeveen,
    Het zeker wel rustig zonder de kids. Kunnen jullie even bijtanken.

Nadat we Lilian-Kate hadden opgehaald kwamen de verhalen los.
    De woorden waren GEWELDIG, LEUK, SUPER, en ik mis kamp. Zit je dan als ouder.

Wil jullie bedanken voor de geweldige dagen op kamp en goede zorgen en altijd weer de enthousiaste inzet.

Succes met inpakken en een goede reis terug naar Katwijk.

Groetjes Wim en Lilian