Nog 3 weken te gaan! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Nog 3 weken te gaan! - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken te gaan!

Door: Bestevaerwacht

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

01 Juli 2013 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

Scheepslui,

'Alle hens an dek', we gaan er weer voor! We hebben weer 48 weken moeten wachten voor een nieuw zomerkamp.. Maar over 3 weken vertrekken we dan echt!

De afgelopen weken is er steeds meer bekend geworden over dit zomerkamp. Zo zijn we er achter gekomen dat de eindbestemming de Vinkeveense Plassen gaat worden!

Ook is door middel van het filmpje, het thema bekend gemaakt: de ZEEVAARDERS. We gaan zo’n 400 jaar terug in de tijd, naar onbekend landen en strijden tussen de 5 bakken met daarbij alle gevolgen van dien! Woeste zeeën, kolonisaties maar ook schipbreuken.. Wie trekt zich daar niks van aan en wordt het grootst!?!!

Bekijk hier zomerkamp filmpje hier: http://www.youtube.com/watch?v=BsVhgu6CA98

Post is natuurlijk weer van harte welkom, we zijn erg benieuwd wie de meeste kaartjes ontvangt! Stuur al het post naar het volgende adres:
Jachthaven Bon
t.a.v. Bestevaerwacht Katwijk
‘Naam lid’
Winkeldijk 25
3645 AR Vinkeveen

Wind, regen, zon of sneeuw, we maken er gewoon een top kamp van!!

Wij hebben er zin in!!

Groetjes,

DE BESTEVAERWACHT

• 03 Juli 2013 - 15:04

Yolande:

TOP dat we jullie avonturen weer kunnen volgen! Dominique en Robbert hebben er al zin in, nog even de laatste loodjes op school.... Succes met alle voorbereidingen