Deel 2 van de trektocht, we zijn er!!! - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Deel 2 van de trektocht, we zijn er!!! - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Deel 2 van de trektocht, we zijn er!!!

Door: bestevaerwacht

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

10 Juli 2012 | Nederland, Abcoude

Heelhuids, met alle boten, al het materiaal, maar het allee belangrijkste: met iedereen die van Katwijk is vertrokken, zijn we in harderwijk aangekomen!

Half 9 om precies te zijn. Na een welverdiende maaltijd stonden in anderhalf uur (!!) alle tenten en was alles uitgeladen. Zelf alle boten liggen schoon in de haven! Na een kampvuurtje is iedereen net naar bed.

Het aller gaafste was nog wel het (verandwoord) zeilen vanaf het Ij-meer naar halverwege de randmeren!

Verder.. Erg leuke reacties allemaal! Morgen wordt alles uitgeprint en kunnen de leden het ook allemaal lezen! Foto's proberen we zo snel mogelijk te uploaden, maar dat gaat minder makkelijk met de phone.

Duim allemaal mee voor goed weer, en blijf ons volgen:)

Groetjes, de jongelui

• 10 Juli 2012 - 21:45

Gijsbert Verdoes:

Gaaf dat ze het hele stuk van Muiden tot Harderwijk hebben kunnen zeilen! Oohh, ik wil ook!!! Lekker relaxed. Geniet ervan daar met zijn allen! Heeft de slepert het ook gehaald? Groeten, Gijs

• 10 Juli 2012 - 21:49

Bestevaerwacht :

Niet helemaal tot Harderwijk hoor, maar wel een leuk eind, zeker 2,5 uur.

De Slepert is weer helemaal de vertrouwde oude. Zonder problemen tufte het paradepaardje van de Katwijkse zeeverkenners naar Harderwijk!

• 10 Juli 2012 - 22:17

Kees En Mieke H:

Goed om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn. Klinkt alsof jullie al een barre tocht achter de rug hebben. Doe nog maar een paar daagjes rustig an. Slaap lekker

• 11 Juli 2012 - 01:12

Thea De Boer:

Ik denk dat scouting Nederland de Bestevaerwacht uit gaat roepen tot beste scouting groep van Nederland!!
    Top gedaan die trektocht!!

• 11 Juli 2012 - 05:00

Jeannette Aandewiel:

vanuit katwijk naar harderwijk varen,jullie zijn echt stoer!!!!
    heel veel plezier dames en heren xxx

• 11 Juli 2012 - 05:48

Monique En Dick:

met dit weer maakt het niet uit of je onder of in de frikkebol zit. wanneer je maar geniet!
    Veel succes met jullie missie. Ik kom vandaag niet verder dan Leiden.
    Tip: Een duikbril staat beter dan een zonnebril met het weer wat nu boven Katwijk hangt.
    Laterrrrr

• 11 Juli 2012 - 06:26

Mariska En Michel:

Goed gedaan hoor. Lekker dat jullie ook allemaal aangekomen zijn en er geen boten gezonken zijn na zo'n reis. Veel plezier metjullie missie en tot zondag!

• 11 Juli 2012 - 08:34

Marion Van Beelen:

Mooie tijd om aan te komen en een record tijd met tenten opzetten. Super team iedereen bij elkaar. Dit kamp kan niet meer stuk :).
    Top om zo lang over de randmeren e kunnen zeilen. Idee voor PaMaKa?????
    Vandaag helaas veel regen maar dat mag de pret niet drukken.
    Maak er wat moois van en tot het volgende verslag!!

• 11 Juli 2012 - 08:48

Fam Sneijders(nellek:

Wat moet dat een mooie tocht geweest zijn. En wat hebben jullie het snel gedaan. Wat een TOPWACHT zijn jullie. De sfeer zit er goed in. Ik hoop dat de regen de pret niet drukt. Eén troost het is hier ook ...weer. Nou heel veel plezier vandaag!

• 11 Juli 2012 - 08:59

Dirk,José Elsgeest:

Hai,

Hier een berichtje uit Katwijk!! Het was voor jullie zeker een natte klus op die boot!! Maar gelukkig is het einddoel bereikt. Recordje zeker geweest om die tenten zo snel op te zetten????? Bij ons thuis gaat alles toppie!! Wij zijn ons aan het voorbereiden voor het kamp met de kabouters naar Halsteren a.s. zaterdag. Loenatik wordt een super thema. Maar missie zonder grenzen moet toch ook toppie zijn. Nou gasten veel plezier, houd het droog en een speciale knuffel voor Henk van Noortje en pappa en mamma en een poot van Foppe Doeg Doeg

• 11 Juli 2012 - 12:08

Jaap En Jana :

hey kate,
    jullie zijn ècht toppers! hopen dat het weer bij jullie beter is, want hier is het om te huilen. veel plezier nog daar hoor! en een dikke knuff. van ons en een lik van Milly.
    doei doei

• 11 Juli 2012 - 14:41

Esther:

Geweldig die foto's!! Het gaat helemaal goed komen met die wereldreis!! Op naar een warm en zonnig werelddeel.
    Groet aan alle jonge (maar zeker niet lui) reizigers

• 11 Juli 2012 - 17:07

Wim En Lilian :

wat leuk de verslagen en foto's.
    alsof we thuis ook een beetje met jullie
    op reis zijn. groetjes

• 11 Juli 2012 - 17:07

Wim En Lilian :

wat leuk de verslagen en foto's.
    alsof we thuis ook een beetje met jullie
    op reis zijn. groetjes

• 11 Juli 2012 - 18:05

Bouwe En Ingrid :

Gaaf om de 1e reisverslagen te lezen en nu ook wat foto's te zien.
    Op naar de Caribbean. Daar is het weer veel aangenamer.

• 11 Juli 2012 - 18:15

Diana Wijnands:

Het klinkt allemaal erg gaaf! Ik hoop voor jullie dat het weer ook wat beter wordt! De foto's zijn heel leuk om te zien!
    Heel veel plezier nog verder!

• 11 Juli 2012 - 19:26

Jan Van Beelen:

Leuk z'on tablet voor je het weet is het bericht al op de digitale snelweg.
    We volgen meerder keren het weer ( m.n buienrader ) vanuit hier ziet het er soms niet fraai uit en hoop eigenlijk dat het daar ter plaatse reuze mee valt.
    Groeten uit Kattuk Jan

• 11 Juli 2012 - 19:53

Wim En Dicky Hoek :

Leuk al de foto's en verslagen ,fijn om te lezen dat de reis goed gegaan is vooral die fotó op het grote water met die zeilboten is mooi.
    zondag ouderdag ,ik (dicky)heb er helemaal zin in dat komt vooral omdat we er deze keer lopend naar toe kunnen ,nou tot zondag en heel veel zeil plezier tot die tijd

p.s. marc hou je kleren droog ????

groetjes van de fam Hoek

• 11 Juli 2012 - 20:39

Aart En Marjan:

Gaaf hoor. Lekker z e ilen over de randmeren. Bart heeft genoten denk ik. Lekker genieten met elkaar en tussen de buien is het echt droog hoor. Groetjes van ons

• 11 Juli 2012 - 22:25

Lisa & Jan :

Wij zijn zo blij dat jullie zijn veileg aangekomen, het lijkt ons een gaaf adventour...bedankt voor het verslag en fotos, wij leven met jullie allemaal mee!
    Veel Liefs van thuis & wel te rusten xoxo

• 12 Juli 2012 - 10:28

Monique Berkheij:

Hele leuke foto's en een geweldige tocht.
    Heel veel plezier.

• 12 Juli 2012 - 12:18

Jana:

ècht mooie foto's! heeft toch wel iets, dat sombere weer, het is net een soort van overleven en dat maakt het wel spannender! veel plezier nog jullie.
    welterusten voor vannacht en morgen gezond weer op. doei doei

• 12 Juli 2012 - 13:31

• 12 Juli 2012 - 13:54

Esther:

Hoe is het in ??? Hier is het echt dood saai en mega stil!! Rick en Eline is mis jullie heel erg. Dikke knuffel en succes met de wereldreis xxxx
    Groetjes voor alle Bestevaerders!

• 12 Juli 2012 - 14:08

Loes En Wil Lange:

gaaf hoor om jullie reis te volgen. we blijven aan de computer gekluisterd.rick en eline genieten.

• 12 Juli 2012 - 15:33

Dian:

Even geen verbinding met internet gehad, maar whowwww wat heb ik gemist zeg.
    Wat een cole onderneming en de aller coolste dat zijn alle leden van de bestevaerwacht...mijn respect voor jullie allemaal.
    Veel plezier en gelukkig kan ik jullie nu weer volgen....

• 12 Juli 2012 - 16:59

Marcel En Marianne:

Fijn om te lezen dat het goed gaat en wat een mooie foto's
    leiding succes verder{ook met de komende aanvulling}
    Hier ook alles oké!