Het is weer zo ver.. - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Het is weer zo ver.. - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Het is weer zo ver..

Door: Bestevaerwacht

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

19 Juli 2012 | Nederland, Harderwijk

Na een zeer geslaagde bonte avond, dagje Walibi en erg veel wind, zijn we vandaag beland in Griekenland. Geheel in het thema zijn we failliet, de leden kunnen 19 uur opgehaald worden bij de grens in Harderwijk.

Voor een ieder die zin heeft een steentje bij te dragen bij het opruimen/ uithangen van tenten, we verwachten zaterdag rond 19 uur met de boten aan te komen in Katwijk. Zaterdagmiddag zal de meest actuele tijd op de waarbenjij.nu verschijnen.

Groetjes, de Beatevaerwacht

• 19 Juli 2012 - 10:16

Esther:

Suc6 met opruimen! Jammer dat jullie failliet zijn; maar deze missie hebben jullie toch maar mooi gehad en volbracht!!

• 19 Juli 2012 - 11:28

Gijsbert Verdoes:

Ik kom vanavond met de Land Rover en daar ken aardig wat in!
    Succes daar met opruimen ja!
    Kus voor Noa V.

• 19 Juli 2012 - 11:32

Marcel En Marianne:

Fijn om weer een stukje te kunnen lezen.Nogmaals succes vandaag en een hele goede terugreis!

• 19 Juli 2012 - 11:33

Nelleke Sneijders:

Ondanks het weer lees ik toch dat jullie geslaagde dagen hebben gehad! Gelukkig maar. Veel succes met opruimen en tot vanavond. Ik kom met de Multivan daar kan ook wel wat in! :-) Tot laterrrr groetjes van ons allemaal!!! O ja ook een poot van Milan

• 19 Juli 2012 - 12:14

Mieke H:

De missie is bijna volbracht. Allemaal in tranen wrsl :-). Als ik jullie, gezien het faillissement kan steunen met een kleine geldinjectie laat je t maar weten.Kees een dikke X. Goeie reis terug!

• 19 Juli 2012 - 14:48

Tanta Jannie:

Nog even de spierballen laten zien en
    dan in optocht naar huis. Leuk te lezen dat ondanks de regen en veel wind het
    een fantastische reis om de wereld is
    geweest. Er wachten met smart 2 en 4
    potige wezens op je Lilian-Kate x

• 19 Juli 2012 - 18:02

Mariska En Michel:

Fijn dat jullie de laatste dagen ondanks het weer toch nog zo genoten hebben. Doe morgen en overmorgen voorzichtig op het water en drink vanavond niet te veel.haha. goede terugreis en tot zaterdag! Dikke kus speciaal voor kevin!

• 19 Juli 2012 - 19:14

Wim En Lilian:

ons meisje is weer terug in katwijk.
    en de spullen weer in het troepenhuis
    het was de eerste keer dat lilian-kate mee ging,
    en ze heeft het geweldig gehad. de weg naar huis aan 1 stuk door gepraat hoe leuk ze het heeft gehad. groetjes en nog een paar leuke dagen

• 19 Juli 2012 - 19:16

Wim En Dicky Hoek:

toch fijn dat het een zeer geslaagd kamp is geweest ondangs het weer,veel succes met de terug reis ,zoals het er nu naar uit ziet wordt het aardig mooi weer ,tot zaterdag groetjes voor iedereen van de hele fam hoek

• 19 Juli 2012 - 21:17

Eline:

Die Marc v Ruler is geniaal grappig

• 19 Juli 2012 - 21:17

Rick:

Het was een chill kamp

• 19 Juli 2012 - 21:19

Gijsbert:

Oeps! Kussen van Noa vergeten mee te nemen. Zit in een paarse tas...Noa vond het ook een geweldig kamp! Halverwege de rit viel ze toch zomaar in slaap, raar!?
    Leiding bedankt voor dit top kamp!

• 20 Juli 2012 - 07:28

Noa Verdoes:

hooi allemaal
    het was een super leuk kamp alleen ik ben mijn kussen vergeten mee te nemen in een paars tasje.
    maar wel bedankt voor dit leuke kamp
    groetjes noa

• 20 Juli 2012 - 15:57

Hasan:

Ehuh, m'n gympen hangen nog aan de scheerlijn van de squad.........nike, wit met zwart en geel

• 20 Juli 2012 - 17:44

Hasan: