Einde zomerkamp - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Einde zomerkamp - Reisverslag uit Katwijk aan den Rijn, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Einde zomerkamp

Door: Bestevaerwacht

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

22 Juli 2012 | Nederland, Katwijk aan den Rijn

Wat een kamp weer in Harderwijk! Vanuit de leiding kunnen we terug op een zeer geslaagd zomerkamp.

Tot en met maandag zijn jullie op de hoogte gesteld van de kampactiviteiten.

Dinsdag stond in het teken van Walibi! Uiteraard een buitje over ons heen gehad, maar zeker een geslaagd dagje. Ondanks dat we 14 minuten hadden om van de Goliath naar de bus te rennen, is iedereen om 9 uur weer veilig op het terrein gekomen.

Woensdag, de een na laatste dag, traditiegetrouw staat die dag in het teken van de Bonte avond! En dat was een avondje wel, na een Bonte middag en het afsluiten van het doorlopende spel, stond de gehele avond in het teken van optredens, dansjes, voorstelling, spelletjes, een mooi leidingslied en veel meer gekkigheid. De materialentent was zo neergezet dat daar het podium in geplaatst kon worden, vanuit de squad kon iedereen de stukjes bekijken. Een enorm gezellige laatste avond!

Donderdagochtend stond in het teken van uitslapen van de bonte avond en de eigen spullen opruimen, in de middag zijn we de harde wind weer gaan zeilen. Iedere bak had een leuk spel bedacht die we op eilanden hebben gespeeld. Na een heerlijke maaltijd die avond en de bekendmaking van de winnaar van het doorlopende spel, is iedereen m.u.v. de leiding en het kader naar huis vertrokken. Het kader en de leiding hebben vrijdag en zaterdag de boten en het overige materiaal naar huis gesleept.

Uiteraard nog even de winnaar van het doorlopend spel: DE DOLFIJNEN! Zij hebben de meest tactische en snelste route uit kunnen kiezen op het eiland.

We kijken terug op een kamp met een enorm goede sfeer, regen (wat niet tegen de sfeer op kon), een mooi kampterrein, leuke plas, veel kampvuren, erg veel wind, leuke kampbeheerders, gezellig dagje Walibi, mooie trektocht, weinig tot geen problemen, natte kleren, geslaagde laatste bonte avond, nieuwe Bestevaercup winnaar (Bruinvissen), leuk thema en het aller belangrijkste een gezellig zomerkamp waarbij we erg veel gelachen hebben!

Iedereen erg bedankt voor de leuke reacties, in totaal is in 2 weken tijd onze waarbenjij.nu 852 keer bekeken en hebben we 134 leuke en bemoedigende reacties ontvangen!

De eerste opkomst is zaterdag 1 september, maar voor die tijd hebben we ook de Drijf In Bioscoop op 18 augustus waar iedereen van harte is uitgenodigd.

Goede vakantie allemaal!

Groetjes, de leiding

• 22 Juli 2012 - 12:49

Fam Sneijders:

Femke is weer aardig bijgekomen! Ze heeft ook een geweldig kamp gehad. En het weer....het was erg leuk,zegt ze .Heel erg bedankt voor de goede zorgen en voor jullie inzet. Wat zonder jullie geen kamp en geen blije kinders! O ja voor de degene die nog op vakantie gaan...geniet er lekker van en tot gauw! Liefs Nelleke Sneijders en de rest van de familie!!