Deel 1 trektocht - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu Deel 1 trektocht - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Bestevaerwacht - WaarBenJij.nu

Deel 1 trektocht

Door: bestevaerwacht

Blijf op de hoogte en volg Bestevaerwacht

10 Juli 2012 | Nederland, Abcoude

Beste geïnteresseerden en overige lui,

Leuk dat jullie ons volgen tijdens onze missie rond de wereld. De eerste 2 dagen zitten erop. Het land waar we gister doorheen zijn gereisd was uiteraard Nederland. Vandaag hebben we via Zweden de kamplocatie in Harderwijk bijna  behaald!

En wat een reis was het.. 2 lange dagen. Een enorme afstand afgelegd, maar erg veel hoogtepunten meegemaakt: wat dacht je van zeilen op de randmeren. Voor velen voor het eerst door sluizen. Met je vletjes langs het muiderslot. Door slootjes varen die net wat groter zijn dan de breedte van een boot. Tenten opzetten bij een wildvreemde boer. Aardappels uit de pan vissen en gewoon maar opeten. Overspringen naar de frikkebol en er tussenin belanden. Allemaal leuke ervaring en een mooie start van het kamp. Het beloofd een mooi zomerkamp te gaan worden

Het weer... Ja we kennen betere tijden.. Maar tot op heden is het aantal regen meegevallen. Laten we duimen dat de weersvoorspellingen voor de komende dagen niet kloppen. Maar ook bij regen gaan we er leuke dagen van maken!

De eerste foto's hopen we snel te kunnen uploaden, dus blijf kijken!

Groetjes namens de hele groep!

De Bestevaerwacht

• 10 Juli 2012 - 15:40

Marion Van Beelen:

Leuk te lezen dat het allemaal goed gegaan is. Op naar de eind bestemming Harderwijk.
    Groetjes aan iedereen en ben heeeeeel erg benieuwd naar de foto's.
    Veel plezier! :-)

• 10 Juli 2012 - 15:41

Lilian Van Beelen:

hallo allemaal,

geweldig om te lezen jullie verslag. ik was zo benieuwd hoe de reis naar harderwijk was gegaan. heel veel plezier.
    tot zondag en natuurlijk groetjes aan lilian-kate

• 10 Juli 2012 - 15:54

Roy Van Beelen:

elk weer is beter dan de overstromingen van vorig jaar. Ben benieuwd hoe het voor de rest gaat. Hopelijk geen gewonden of kreupelen. Dit jaar ben ik niet mee dus het record zal niet verbroken worden :p. Zondag kom ik nog gezellig even langs kijken hoe het gaat daar.

Veel succes en tot zondag.

• 10 Juli 2012 - 15:54

Roy Van Beelen:

Veel succes en tot zondag.

• 10 Juli 2012 - 17:53

Gea:

Hoi, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Wij lagen vannacht in Muiden.. Jammer dat we jullie hebben gemist. Heel veel plezier allemaal. En jullie weten het :na regen komt zonneschijn en achter de wolken schijnt de zon!! Groetjes van Janine, Jos, Boris, ziggy, Wim en Gea.

• 10 Juli 2012 - 18:12

Loes En Wil Lange:

genieten maar!

• 10 Juli 2012 - 19:24

Aart:

Graag van te voren ff melden of het gewone laarzen of lieslaarzen worden voor de bezoekdag... ps het maakt ons natuurlijk razend nieuwsgierig WIE er tussen wal en schip is geraakt!

• 10 Juli 2012 - 19:52

Esther Hoek:

Leuk om te lezen hoe de eerste dagen jullie zijn vergaan. Heel veel plezier de komende dagen!!! Groetjes!!!

• 10 Juli 2012 - 20:23

Marjan De Vries:

Heerlijk hoor dat jullie goed aan gekomen zijn. Onwijs leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Heel veel plezier met elkaar.

• 10 Juli 2012 - 21:21

Carry Hoek:

Wauw, dat klinkt goed daar. Maarre......kamplocatie bijna behaald?? Nog een nachtje bij een boer? Of jagen en roeien jullie nog een nachtje door?
    Enne.......volgens Piet Paulusma komt er stabiel zomerweer!!!! :dus die regenpakken kunnen bijna weg Groetjes Jan en Carry Hoek

• 14 Juli 2012 - 15:45

Tante Jannie:

Leuk al die ouders morgen op bezoek
    dat zal een geklapzoen worden.
    Zetten jullie ze maar aan de corvee
    Hoop dat de misselijkheid over is.
    Bedankt voor je leuke kaartLilian-Kate.
    Tante Jannie xx